04 août 2012

L'odeur des vacances


Je sais, ce blog est en hibernation en plein été, un comble. J'ai juste pas d'idée en ce moment.

Mais comme c'est l'été, j'ai mon rituel, j'ai pensé le partager.

J'ai un "shampoing des vacances", le shampoing au monoi tout bleu de chez Yves Rocher.

D'habitude je cours pas après cette marque, mais ce produit là fait exeption.

Le monoi, c'est pour moi l'odeur des vacances. D'ailleurs j'en fais une cure. Boule de bains au monoi, huile pour hydrater la peau.


The scent of holidays

I know, this blog is hibernating in the middle of summer. How strange. I just don't have any idea actually.

But it's summer, and I have something I do every year. I buy my summer shampoo, the monoi scent, blue shampoo of Yves Rocher.

I don't love this brand, but I make an exeption for this item.

Monoi is the scent of holiday for me. I doing a cure actually, bubble bath, oil for the skin and so on.

2 commentaires:

annie a dit…

Hi Jazzcat,

I sometimes buy Yves Rocher products, and in particular their shower/bath gels, but have never tried this scent. Is it a very strong smell?

Jazzcat a dit…

Hi Annie ! No I don't find the smell too strong, it's less strong than the smell of the coconut or vanilla bublle bath they have for exemple.